Jak bedzie mokro to znaczy, że idzie kompresja do układu i wywala przelewem. Jak idzie kompresja to i układ sie zapowietrza, stąd brak ugrzewania na wolnych obrotach.
Czyli powinienem mieć przedmuchy do zbiorniczka wyrównawczego? Bo niczego takiego nie zauważyłem. Możesz mi to jakoś jaśniej wytłumaczyć?
Na bagnecie i pod korkiem oleju też nie zauważyłem żadnych śladów obecności płynu chłodniczego, typu majonez.
Jurek Młudzik, musisz wziąc nadmuch na pozycje 2 i mocno pociągnąć pokrętło. Jak nie dasz rady rękoma to weź jakies szczypce tylko zawiń w jakąs szmatke i wtedy pociągnij. Będziesz miał łatwy dostęp do podświetlenia.
Pod pokrętłem od nawiewu chyba nie ma diody tylko jest taka mała żarówka.
Była O2 RS 190 km / 436 Nm
Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm
pewex88, w OI na pewno wychodzi na pozycji 2 w OII też. Może ciężko wychodzic (u mnie udało się palcami) ale u znajomego już wyciągałem kombinerkami (owinąłem pokrętło szmatką żeby nie zniszczy) i mocną pociągnąłem i wyszło.
Była O2 RS 190 km / 436 Nm
Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm
[ Dodano: Sro 21 Sty, 09 19:21 ]
zrobiłem wszystko zgodnie z waszymi radami i udało mi sie bez problemu.Chwila strachu (ze żarówka się skruszy) i żarówka wyciągnięta szczypcami
Pozostaje mi tylko gdzieś kupić sobie taka żarówkę i znów będę mógł się cieszyć blaskiem pokręteł od nadmuchu
A tak przy okazji. Czy nie wiecie czy przypadkiem w podświetleniu popielniczki nie ma takiej samej żarówki [12V 1,2W]? Bo tez mi sie przepaliła ;(
Wczoraj próbowłem wymienić ta żarówkę ale pokrętło nie chce wyjść. Szarpałem je 10 min i teraz jest porysowane .Jesteście pewni że da się je wyjąć bez połamania?
Wczoraj próbowłem wymienić ta żarówkę ale pokrętło nie chce wyjść. Szarpałem je 10 min i teraz jest porysowane .Jesteście pewni że da się je wyjąć bez połamania?
Da radę wyjąć bez połamania.
Wszystko należy robić zgodnie z radami przedmówców tj. kombinerki +owinięte środkowe pokrętło szmatką lub kawałkiem skóry.
Wczoraj próbowłem wymienić ta żarówkę ale pokrętło nie chce wyjść. Szarpałem je 10 min i teraz jest porysowane .Jesteście pewni że da się je wyjąć bez połamania?
ja jestem pewny ze da sie bez połamania, bo sam to niedawno zrobiłem, tylko trzeba jak pisali koledzy przez szmatkę kombinerkami mocno ścisnąć, tez nie byłem pewny czy sie nie porysuje i czy sie nie połamie, ale wszystko było ok
Wczoraj próbowłem wymienić ta żarówkę ale pokrętło nie chce wyjść. Szarpałem je 10 min i teraz jest porysowane .Jesteście pewni że da się je wyjąć bez połamania?
Jeju co Ty robisz??
Spokojnie bierzesz kombinerki i zaciskasz i ciągniesz do siebie to naprawdę nie wymaga super siły lekko zaciskasz i ciągniesz możesz ciągnąc poruszać góra dół. Później bierzesz pensete i wyciągasz żarówkę ja nie używałem żadnych szmatek gumek gąbek itp. i nic nie mam porysowane i żarówka wyszła idealnie.
Wczoraj próbowłem wymienić ta żarówkę ale pokrętło nie chce wyjść. Szarpałem je 10 min i teraz jest porysowane .Jesteście pewni że da się je wyjąć bez połamania?
:shock: :shock: :shock: to jak Ty to robisz? Pisałęm, żeby wziąć szmatkę :P Ja u siebie dałem rade wyjąć bez kombinerek.
Była O2 RS 190 km / 436 Nm
Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm
Udało się przez podwójną szmatę i innymi cęgami. :lol: . Teraz będę szarpał za żarówkę, pewnie pokrętło nie było często używane i ciężko wychodziło. Trochę szpachli i będzie jak nowe :diabelski_usmiech .
Komentarz